U 4 di nuvembre, u 4China International Import Expoapertu. 58 paesi è 3 urganisazioni internaziunali anu participatu à a mostra naziunale, è quasi 3,000 espositori da 127 paesi è regioni apparsu à a mostra di l'impresa, è u numeru di paesi è imprese hà superatu a mostra precedente.
Cum'è u monduprima mostra à livellu naziunalecù u tema di l'impurtazioni, u CIIE hè diventatu i quattru piattaforme maiò per l'acquistu internaziunale, a prumuzione d'investimentu, i scambii culturali è a cooperazione aperta, è hè diventatu un pruduttu publicu internaziunale spartutu in u mondu.
U mercatu cinese hè assai attrattivaPMI straniere. Trà i quasi 3,000 espositori àa 4ª CIIE, più di 1,200 exhibiti in gruppi. Quasi 50 padiglioni d'oltremare, cù più di 40 paesi è regioni participanti, sò principarmenti picculi è medie imprese, chì coprenu una larga gamma di industrii, è categurie di prudutti diversificate. U spaziu tutale di mostra hè quasi 42,000 metri quatratu. Inoltre, più di 30 paesi menu sviluppati anu participatu à a mostra, è l'esibizioni eranu principalmente prudutti agriculi è prudutti di cunsumu.
Yao Hai, Direttore di l'Uffiziu di Cuuperazione è Scambiu di uShanghaiGuvernu municipale, hà dettu chì dapoi u CIIE hè statu tenutu, i livelli di Shanghai è distrettu, è ancu i parchi industriali, è l'imprese si sò uniti per prumove l'"esibizioni per esse trasfurmate in prudutti, l'espositori diventanu investitori è i cumpratori diventanu cummercianti". Un gran numaru di prughjetti maiò sò sbarcati in Shanghai, u Delta di u fiumu Yangtze è ancu regioni più grande. Quist'annu, l'Uffiziu di Cuuperazione è Scambiu di u Guvernu Municipale di Shanghai hà lanciatu u Gruppu d'Acquistu di Cuuperazione è Scambiu CIIE, cù più di 300 cumpagnie chì participanu, "sforzendu à fà chì l'effettu spillover CIIE benefiziu più cità, più cumpagnie è più persone".
I nomi di marca in l'industria di i calzarii anu purtatu ancu assai prudutti novi, da i sviluppi sportivi, u sviluppu sustinibili, l'esperienza di u cunsumadore, l'artisgianatu è altri aspetti per mostrà à tutti i novi sviluppi è i novi sviluppi in l'industria di calzature.Cumpagnia di scarpi Jian Erhè stata in l'industria di scarpi per più di quindici anni. In l'ultimi quindeci anni, Jian Er hè statu in crescita è in cerca di novi sviluppi. In l'ultimi anni, Jian Er hà una cooperazione prufonda cù più marche, Partendu da u puntu di vista di u cunsumadore è u sportu prufessiunale, parechji prudutti di scarpi favuriti di u cunsumadore sò stati prudutti. Inoltre, Jian Er hà introduttu linee di produzzione automatizate più avanzate per ottene una produzzione più intelligente. Jian Er hà ancu sviluppatu novi prudutti cuncepiti cù un sensu di scienza è tecnulugia quist'annu, è hà ricivutu un bonu feedback dopu à esse messu in u mercatu. In u futuru, Jian Er aspetta di fà più prugressu è sfondate in l'industria di calzature.
U CIIEhè una grande piattaforma per a prima mundiale di novi prudutti è tecnulugia è a prima mostra in Cina. I novi prudutti seranu liberati quist'annu, è parechje squadre di R & D da cumpagnie straniere basate in Cina anu vindutu bè in casa è in l'esteru attraversu a piattaforma CIIE.
Hè infurmatu chì àa 4ª CIIE, i trè più grandi case d'asta di u mondu, trè grandi gruppi di prudutti di cunsumu di moda, quattru grandi cummercianti alimentari, dece grandi gruppi di automobili, dece grandi cumpagnie elettriche industriali, dece cumpagnie maiò di dispositivi medichi, è i primi dieci cumpagnie di cusmetichi, etc. , un gran numaru di novi prudutti cumpetenu per debutà nantu à a piattaforma CIIE. Se vulete sapè di più, seguite è cunsultateci.
Tempu di posta: 05-novembre-2021