I tendenzi parenu chì si reinventanu constantemente. Per u vaghjimu è l'invernu 2024, i sporti all'apertu è u divertimentu eranu l'articuli principali da portà, è da stu cerculu hè vinutu una pléthora di "scarpi brutti".
A ghjudicà da a storia d'origine, a marca KEEN ùn hà micca una longa storia. In u 2003, hè natu a marca Newport, cù u primu paru di sandali chì prutegge i pedi. Da tandu, sta marca americana di sport è di divertimentu specializata in i prudutti di calzature hà sempre liberatu scarpi funziunali adattati per un usu più attivu di l'esterno, cum'è neve, muntagne, ruscelli, ecc. America di u Nordu, i principali prudutti in u mercatu.
In u 2007, KEEN hè diventatu unu di i primi trè marche di calzature outdoor in u mondu. Sicondu u rapportu annuale di u 2007 di a cumpagnia americana SNEW, a quota di mercatu di i scarpi di l'omi è di i scarpi di donna hà righjuntu 12,5% è 17% questu annu. hè u primu postu in u mercatu americanu di publicità outdoor. Classifica seconda è prima.
A causa di a ricerca di tendenzi, hè difficiule di determinà se i scarpi di marca KEEN sò belli, di moda o brutti. Ancu i prudutti populari ùn rispondenu micca à i bisogni di u mercatu lucale nord-americanu. In ogni casu, à ghjudicà da a popularità di parechje celebrità è l'aumentu di a doppia cifra di vendite nantu à e plataforme in linea, KEEN hè diventatu assai populari in u mercatu cinese in l'ultimi dui anni.
Sicondu i rapporti, a marca KEEN intrutu in u mercatu cinese in u 2006, menu di cinque anni dopu a so creazione. Dopu questu, Ruhasen Trading hà agitu cum'è l'agente generale per i prudutti KEEN in u mercatu cinese. Per i marchi di niche in i mercati remoti d'oltremare, a scelta di u mudellu di cummerciale di l'agente generale furnisce una operazione còmuda è costi cuntrullati.
Tuttavia, stu mudellu di cummerciale hè difficiule di penetrà veramente in u mercatu. Ci hè pocu cumunicazione efficace trà a dirigenza superiore di a marca, a sede di a marca è i cunsumatori in u mercatu regiunale. E preferenze di i cunsumatori ponu esse capite solu nantu à a vendita di u produttu, è u feedback di i cunsumatori hè impurtante. difficiuli di ghjunghje.
À a fine di u 2022, KEEN era decisu di riurganizà a so attività in u mercatu cinese è hà assuciatu à Chen Xiaotong, chì hà servitu cum'è direttore generale di a marca di sneaker giapponese ASICS China, per dirige u mercatu Asia-Pacificu. À u listessu tempu, a cumpagnia hà ritruvatu i so diritti d'agenzia in u mercatu cinese è hà aduttatu u mudellu di vendita diretta in linea, è i magazzini offline sò aperti in cuuperazione cù i venditori. In u risultatu, a marca KEEN hà un novu nome cinese - KEEN.
In quantu à l'affari, KEEN si focalizeghja sempre nantu à i scarpi sportivi è i scarpi di divertimentu in u mercatu cinese, ma a gestione unificata di u mercatu Asia-Pacificu hà creatu un effettu di cunnessione trà KEEN in u mondu sanu è a regione Asia-Pacificu, a regione Asia-Pacificu è Cina. "U nostru Tokyo Design Center hà da sviluppà novi culori per qualchi scarpi chì sò assai populari in u mercatu cinese. À u listessu tempu, u Tokyo Design Center sviluppa ancu vestiti è accessori ", un membru di u staffu di u dipartimentu di marketing di KEEN hà dettu à Jiemian News. .
L'apertura di l'Uffiziu Asia Pacificu permette à KEEN Tokyo Design Center di riceve rapidamente feedback da u mercatu cinese. À u listessu tempu, l'Uffiziu di l'Asia Pacificu è u Centru di Design di Tokyo furniscenu ancu un ligame trà tuttu u mercatu di l'Asia Pacificu è a sede globale. In quantu à e caratteristiche di u mercatu, ci sò parechje diffarenze trà u mercatu cinese è u mercatu globale di KEEN, chì hè principalmente basatu in l'America di u Nordu.
In termini di canali, dopu a riurganizazione di a so attività in Cina à a fine di u 2022 - principiu di u 2023, KEEN hà da vultà prima à i canali in linea. Attualmente, tutti i canali in linea cumpresi Tmall, JD.com, etc. sò operati direttamente. À a fine di u 2023, a prima tenda offline in Cina hè stata aperta, situata in u centru cummerciale IAPM in Huaihai Middle Road, u principale distrittu cummerciale di u cunsumu sportivu in Shanghai. Finu a ora, i magazzini offline di KEEN sò ancu aperti in Pechino, Guangzhou, Shenzhen, Chengdu è Xi'an, ma tutti questi magazzini sò aperti in cuuperazione cù i partenarii.
A mità di nuvembre 2024, a Fiera Customizzata di KEEN China si terrà. In più di i cumpratori di prudutti individuali, assai clienti sò cumpagnie di magazzini cullettivi all'apertu cum'è Sanfu Outdoor, chì hè specializatu in i scarpi funziunali esterni, cum'è i scarpi di trekking è i scarpi d'alpinismo. Inoltre, u mercatu cinese hè più di moda, è parechji cumpratori di boutique anu assistitu à a fiera persunalizata, cuncintrau nantu à i scarpi co-branded.
Calzature hè sempre a categuria core di KEEN in u mercatu cinese, cuntendu u 95% di e vendite. Tuttavia, i tendenzi di sviluppu di i prudutti di calzature varienu in diversi mercati in u mondu. Questu hè induve KEEN hà a cunniscenza più prufonda di u mercatu dopu a riurganizazione di u mercatu cinese.
In u posizionamentu di a marca di sport è di divertimentu in u mercatu lucale di l'America di u Nordu, KEEN hè più focu annantu à l'sport, è i cunsumatori valutanu e caratteristiche funziunali di l'aria aperta. In ogni casu, in u mercatu cinese, l'attributi di divertimentu sò più forti, secondu KEEN. A più culori, u megliu vende i scarpi. "A maiò parte di i scarpi KEEN purtati da celebrità in u mercatu cinese sò scarpi casuale, è certi ancu portanu cù faldes da e ragazze di moda.
Sta diffarenza hè in parte dovuta à a grande scala di u mercatu cinese. I marchi di sport è di divertimentu ponu veramente un bonu prufittu vendendu una seria di marche di scarpi sportivi. In principiu, avemu cercatu "picculu ma bellu". Mercatu cinese, hè ciò chì significa.
Ma per una marca cum'è KEEN, a funziunalità esterna hè in u core di a so marca è di a so identità, cusì questu cumprumissu richiede una cunniscenza prufonda di i tendenzi cambianti di u mercatu cinese.
Per esempiu, ci sò parechje marche di sport è di divertimentu. Quandu sò stati fundati o intruti in u mercatu cinese, cuntavanu boni stori, ma anu abbandunatu i so sporti prufessiunali di vendita di qualità è spicializati in prudutti di divertimentu. Quasi tutti tali marchi soffrenu in u mercatu cinese sempre cambiante. I tendenzi sò spazzati. Un certu stile di scarpa hè di moda sta caduta è l'invernu, ma serà obsoletu a prossima primavera è l'estiu.
Questu hè ancu a chjave per u fattu chì quasi tutte e marche sportive cumincianu à fucalizza nantu à u sportu prufessiunale di novu in 2023. Dopu tuttu, i bisogni funziunali di u sportu prufessiunale ùn cambianu micca secondu a stagione è i tendenzi.
Da u ranking di vendita di u flagship store KEEN Tmall, si pò ancu vede chì u pruduttu più pupulare, chì hà vindutu più di 5 000 pariglii, hè a serie Jasper Mountain di scarpi da campeghju all'aperto, chì hè prezzu à 999 yuan, ancu durante Double 11. u scontu hè troppu grande.
Dopu chì Chen Xiaotong hà pigliatu l'uffiziu, hà formulatu u posizionamentu di u produttu "picculu ma bellu" è a pianificazione strategica di KEEN in u mercatu cinese. Questu ùn include micca funziunalità prufessiunale è attributi di moda, perchè KEEN pò veramente "rinasce" cum'è un picculu pruduttu. ma quì hè una bella cumpagnia. A chjave hè a marca.
Tempu di Postu: 26-Nov-2024